لوگو آلومینیوم پیشرو
پادری آلومینیومی

پادری آلومینیومی

پادری آلومینیومی محصولی می باشد، که در ورودی ساختمان ها، برای زدودن آلودگی و رطوبت کف کفش عابرین و جلوگیری از ورود گرد و خاک به فضا های داخلی، استفاده می شود.
پادری آلومینیومی انواع متعددی دارد و با توجه به ساختار محصول، هر کدام از این مدل ها کاربرد های منحصر به فرد خود را دارند. در بین مدل های متفاوت این محصول، نمونه های بسیار محبوبی وجود دارد که در طراحی بخش رویی آن ها از موکت استفاده شده است.

موارد استفاده از پادری آلومینیومی

پادری آلومینیومی عملکردی همانند موکت دارد. این محصول از ترکیب آلومینیوم و پی وی سی تشکیل شده است که بخش زیادی از آلودگی کف کفش را جذب می کند و مانع از ورود این آلودگی ‌ها به داخل ساختمان می شود. در جلوی در بسیاری از ساختمان‌ ها مثل مراکز تجاری، هتل ‌ها، محیط‌ های اداری از این نوع پادری استفاده می ‌شود تا از ورود گل و لای، گرد و خاک و آلودگی به داخل ساختمان ها تا حدودی جلوگیری شود. این محصول از مواد اولیه مرغوبی متناسب با هر محیطی تولید شده است.

پادری آلومینیومی

اجزای پادری آلومینیومی

پادری آلومینیومی از موادی مثل پروفیل آلومینیوم، پی‌ وی سی و موکت بلژیکی یا هلندی ساخته می شود. لازم به ذکر است که پروفیل آلومینیومی که در این محصول استفاده می شود مقاومت و دوام آن را بسیار افزایش می ‌دهد. مواد اولیه و ترکیبات موجود در این پادری بر اساس نوع کاربرد آن ها متفاوت می باشد؛ یعنی پادری آلومینومی که برای فضا های روباز استفاده می ‌شود با محصولی که مربوط به محیط‌ های پوشیده است از نظر ترکیبات با یکدیگر فرق دارند‌.

شکل پروفیل پادری

پادری آلومینیومی دارای پروفیل ‌هایی می باشد که به شکل افقی در کنار یکدیکر گرفته ‌اند، این پروفیل‌ ها به وسیله موادی از جنس پی وی سی به یکدیگر وصل می ‌شوند و در داخل پروفیل ‌‌ها هم موکت هلندی یا بلژیکی قرار می ‌گیرد. پادری آلومینیومی در ورود و خروج ساختمان با سایشی که در کف کفش به وجود می ‌آورد بیشتر گرد و خاک، گل و آلودگی کف کفش را از بین می ‌برد و با این کار مانع از این می ‌شود که ذره ‌ای گرد و خاک وارد ساختمان شود.

جنس پادری

فریم و پروفیل ‌های تشکیل دهنده پادری از جنس آلومینیوم می باشند. آلومینیومی که در تولید پادری استفاده می شود از آلیاژ ۶۰۶۳ آنودایز شده است که دوام و استحکام پادری آلومینومی را بالا می برد و همچنین ساییده نمی ‌شود. ظاهر این پادری آلومینومی صاف و بدون خط و خش است. پادری آلومینیومی نیز از لحاظ کیفی محصولی با دوام است و از مواد با کیفیت ساخته شده است و از نظر کاربری در تمیزی و نظافت ساختمان تاثیر بسیار زیادی دارد و آلودگی کف کفش ‌ها را از بین می ‌برد تا هیچ گونه آلودگی به داخل نفوذ نکند.‌ در ضمن این محصول در محل ورود و خروج ساختمان‌ ها نمای بسیار زیبایی را ایجاد می کند.

پادری آلومینیومی

نقش پروفیل در پادری آلومینیومی چیست؟

پروفیل ‌های به کار رفته در پادری آلومینومی مانع از لغزش پادری می ‌شوند، همچنین همه آلودگی‌ هایی که به وسیله این پادری جذب می ‌شوند در شیار های پروفیل به دام می ‌افتند. پروفیل پادری آلومینومی دارای ویژگی ‌های بسیاری است که به شرح زیر می ‌باشد:
1.این پروفیل در برابر مواد شیمیایی بسیار مقاوم است و آسیبی نمی ‌بیند.
2. پروفیل ‌ها موادی انعطاف پذیر می باشند.
3. پروفیل ‌ها وزن سبکی دارند و همچنین بسیار با دوام و مستحکم می باشند.
4. پروفیل پادری آلومینیومی در برابر ضرباتی که به آن وارد می ‌شوند مقاوم است.
5. این پروفیل باعث می ‌شود که پادری در جای خود ثابت باشد و در جای خود سر نخورد و نلغزد.
6. این محصول دارای رنگ ‌های بسیاری است و مصرف کننده برای انتخاب رنگ مورد نظر خود آزادی عمل بیشتری دارد.
7. برای خرید این پادری لازم نیست بودجه بسیاری را در نظر بگیرید زیرا این پادری مقرون به صرفه است.

 

معمولا از پادری های آلومینیومی در مکان های پر رفت آمد مثل پاساژ ها و هتل ها در قبل و بعد از درب های اتوماتیک یا گردان استفاده میشود.

برای آشنایی بیشتر و خرید پروفیل درب اتوماتیک پیشنهاد میکنم به صفحه مربوطه مراجعه کنید.

 

انواع پادری آلومینیومی

پادری آلومینیومی انواع متفاوتی دارد که عبارتند از:
پادری آلومینیومی تمام موکت: در این نوع پادری آلومینومی، موکت آن دارای برس و شانه‌ های ریزی می باشد که گرد و خاک و حتی سنگریزه ‌های کف کفش‌ ها را جذب می ‌کند و از ورود این مواد به داخل ساختمان جلوگیری می‌ کند.
پادری آلومینیومی لاستیک موکتی: این محصول مناسب فصل ‌های پاییز و زمستان است که بارش برف و باران بسیار است.
پادری آلومینیومی تمام لاستیک: این نوع پادری دارای شیار هایی است که برای از تمیز کردن گل و لای کف کفش‌ ها بسیار موثر است و این پادری بیشتر برای مناطق سرد سیر مناسب می باشد. این محصول از لیز خوردن نیز جلوگیری می‌کند.

نظافت موکت های پادری آلومینیومی

آلودگی های جمع شده در پادری آلومینومی به آسانی و سرعت با کمک مواد ضد عفونی کننده و یا آب فشار قوی شسته می شوند. این آلودگی ها جذب الیاف موکت پادری نمی شود و امکان شستشو و تمیز نگه داشتن پادری آلومینیومی به آسانی فراهم است.

پادری آلومینیومی

ماندگاری پادری

یکی دیگر از مواردی که در طراحی این موکت های خاص برای پادری در نظر گرفته شده است، طول عمر محصول در فضا هایی با تردد بالا است. به طور معمول موکت پادری آلومینیومی یکی از اولین بخش های پادری می باشد که دچار کوبش و استهلاک می شود. یکی از قابلیت های موکت پروپیلن، ضد کوبش بودن محصول می باشد و استفاده از آن در ساختار این محصول می تواند طول عمر محصول را بسیار افزایش دهد. طول عمر پادری آلومینیومی در مسیر های پر تردد حدود 8 سال است.

رنگ بندی های موکت های پادری آلومینیومی

موکت پادری آلومینیومی معمولا در رنگ بندی های بسیار متفاوتی به بازار عرضه می شود. ترکیب رنگ های متفاوت موکت در پادری آلومینیومی می تواند طرح های جذاب و زیبایی را ایجاد کند که با هر فضایی به خوبی مطابقت داشته باشد.

سخن پایانی و جمع بندی پادری آلومینیومی

همانگونه که گفته، پادری آلومینیومی یک محصولی است که در ورودی ساختمان ها به منظور از بین برد گرد و خاک کف کفش ها استفاده می شود که انواع مختلف و رنگ های متنوعی نیز دارد. پادری آلومینومی علاوه بر تمیز نگه داشتن محیط سبب زیبایی ورودی ساختمان ها نیز می شود. همچنین قابل ذکر است، شرکت آلومینیوم بیش از ده سال سابقه ی درخشان در راستای فروش انواع پادری آلومینیومی و محصولات آلومینیومی، همواره در همراهی شما عزیزان پیشگام بوده است. جهت کسب اطلاعات بیشتر در زمینه محصولات شرکت آلومینوم پیشرو می توانید به بخش محصولات و یا خرید از فروشگاه اینترنتی آنلاین مراجعه کنید.

4.7/5 - (7 امتیاز)

2 Comments

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

یازده − 9 =